کپسول آتش نشانی رهاورد

شارژ و فروش کپسول آتش نشانی در کرج

کپسول آتش نشانی رهاورد

شارژ و فروش کپسول آتش نشانی در کرج

شارژ و فروش کپسول آتش نشانی در کرج و تهران | فروش کپسول آتش نشانی کربن دی اکسید در تهران و شهرستان ها

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

امروزه داشتن کپسول های آتش نشانی امر مهم و ضروری در هر سازه ای شده است. مهم نیست محیطی که در آن حضور دارید چقدر کوچک یا بزرگ است، یا نکات ایمنی را خیلی رعایت میکنید، حتما باید کپسول آتش نشانی را تهیه و در انجا نصب کنید. این خاموش کننده ها در تمامی مکان ها و محیط ها مانند ساختمان های مسکونی، منازل، کارخانه ها، اداره ها و ... باید نصب شده باشند.

استفاده از آنها میتواند جلوی بروز حوادث ناگوار ر اگرفته و یا در حریق های شدید، میتواند باعث نجات جان افراد و گریز آنها از محل حادثه شود. این خاموش کننده ها درانواع مختلفی تولید میشوند تا بتوانند در مقابل حریق های مختلف بهترین کاربرد و کارایی را داشته باشند. همچنین این کپسول ها با ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند تا بتوان در تمامی مناطق پر جمعیت و کم جمعیت از آنها استفاده کرد.

کپسول های آب ، پودر و گاز و کربن دی اکسید از پرمصرف ترین این تجهیزات هستند. اما نمیتوان از آنها برای خاموش کردن تمامی آتش سوزی ها استفاده کرد. کپسول های آب تنها برای خاموش کردن آتش سوزی هایی که از سوختن کاغذ، پلاستیک، چوب و این قبیل مواد ایجاد شده اند مناسب اند.

کپسول های پودر و گاز نیز برای خاموش کردن بیشتر حریق ها مناسب است. اما خاموش کننده های CO2 تنها برای خاموش کردن آتش سوزی های برقی و مایعات اشتعال زا مانند بنزین و اتانول کارایی دارند. برای  تهیه و خرید کپسول اطفا حریق به فروشگاه اینترنتی رهاورد فایر مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

  • pouyan giahparvar